Prodej, chata 38 m2 , Lešany nad Sázavou okr. Benešov

Lešany, / 360 000 Kč za nemovitost

Více informací na tel. 731513407 | sdílet přes Facebook | získat více informací

Zaujala Vás tato nemovitost?

Nabízíme k prodeji chatu o velikosti 38m2 v nádherné přírodě uprostřed zeleně v obci Lešany, část Nová Ves, okr. Benešov. Chata je vzdálená cca 200 m od řeky Sázavy. Stojí na pozemku jiného majitele, ale kolem chaty se využívá jak část upravená jako okrasná přírodní zahrada s keři a dřevinami vpravo od chaty, tak část vlevo od chaty upravená jako venkovní posezení. Nemovitost se nachází v překrásné čisté lokalitě uprostřed přírody s nádhernými výhledy do polí, lesů a luk. Každý, kdo hledá klid a přírodu, se zde bude cítit jako v ráji. Dispozice chaty: od zaparkovaného auta přejdeme přes můstek přes potok k chatě, vstoupíme na malou terásku a z ní již do vstupních dveří chaty. Stojíme v kuchyňce, ze které jdeme jedněmi dveřmi do obývací místnosti a druhými do prosklené zimní zahrady. Dále po schůdcích nahoru, kde se nachází jedna obytná místnost a z ní se dále pokračuje do o něco vyvýšené samostatné ložničky. Z venku je dále samostatný vchod do spodní části chaty, kde se nachází malá místnost, ve které byl umístěn bojler a pračka, na kterou navazuje samostatná koupelna, ze které lze vyjít vnitřkem chaty po schůdcích nahoru do zimní zahrady a není tedy nutno chodit venkem. Dále je z venku samostatná místnůstka na darling a plynovou bombu. Voda je čerpána ze studny, umístěné těsně u chaty a je společná pro všech 5 chat v okolí. WC bylo používáno suché, které však v současné době již není k dispozici, ale toto je možno řešit chemickým WC v místnosti ve spodní části chaty před koupelnou. Majitelka chatu prodává vzhledem k vyššímu věku a ubývajícím fyzickým silám, což se bohužel promítlo do celkového stavu chaty. Fotky jsou pořízeny v době, kdy chata byla ještě v plné kondici a není problém ji během krátké doby s vynaložením menší finanční částky opět do tohoto stavu uvést. Pro čisté svědomí jsou k náhledu i fotky současného stavu. Rekonstrukce je nutná, zejména je potřeba vyměnit podlahu v obývací místnosti a kuchyňce dole a dřevěné obložení v horní místnosti. Dále samozřejmě běžné vylepšení k obrazu svému a vysekání neudržované zahrady kolem chaty. V současné době je demontován elektroměr a před opětovným napojením na elektřinu bude potřeba provést elektrorevizi. Vzhledem k nutnosti těchto investic je prodejní cena chaty stanovena takto nízko. Chata a její okolí má zcela neopakovatelnou, úžasnou atmosféru a můžete si tak splnit svůj sen o vlastním místě na světě, kde Vám bude dobře, uprostřed přírody a přitom v dosahu pár minut jízdy autem do města. To prostě musíte vidět. Takže volejte pro domluvení termínu prohlídky. Budu se na Vás těšit.

Číslo nabídky:N651
Počet podlaží 2
K nastěhování 2019-06-01
Komunikace Neupravená
Popis vybavení viz foto současného stavu